tisdag 28 september 2010

Ångestbarometern


4 dagar kvar...

Den flitige läsaren har säker märkt att inläggen blir kortare och kortare....
Det beror helt enkelt på att paniken blir större och större  

Tänkte illustrera det hela med ett diagram men... jag vet inte hur man gör. Tydligen.

Men formeln är egentligen väldigt enkel

Mindre tid = Mer stress = Mindre bloggande

Fast egentligen har jag ju aldrig bloggat så flitigt som jag gjort de senaste dagarna... så.. skit i det jag just skrev. 
Jag är splittrad och förvirrad. 

Idag har jag 
  1. Köpt nackkudde (för det sa Madde att jag kommer att vilja ha)
  2. Köpt mer grejjer till placeringskorten (en del av det jag köpte igår försvann mystiskt i röran...)
  3. Hämtat klänningen hos Anita. Hon sa "ALDRIG IGEN" (men hennes blick bad både mig och klänningen att dra åt....)
  4. Köpt en massa småkrafs
  5. Försökt växla pengar på FOREX men de hade slut på dollar. Vi kunde boka (läs: paxa) önskad summa till i morgon. Jag stod bara där som ett fån och nickade.
  6.  Haft fest-planerings-möte med M&M (det sista innan dagen D)
  7. Kollat väderprognosen för Jamaica nästa vecka.... REGN!
 Men det ska tydligen finnas en massa roliga brädspel på hotellet att roa sig med... tjo..ho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar