onsdag 29 september 2010

Zzzzz

3 dagar kvar...

Orkar inte sätta en vettig rubrik på detta blogginlägg.
Orkar inte ens blogga egentligen...
Men den maniska sidan av mig skulle aldrig låta den friska halvan av hjärnan att bara skita i det heller så jag har inget val...

Men förvänta er ingen uppsats...
Dagen kan enkelt sammanfattas med bilder.
Tackar mig själv för min framförhållning.
Och min oerhört braiga mobilkamera.

Idag fick vi besök av Karlsson/Johnssons som blivit större sen sist....
Maria har iofs blivit betydligt mindre, Anton var samma storlek .. men själva familjen har blivit större... alltså fler... 
Skitsamma.

Den nyblivna pappan gav vi en cigarr.
Det ska man.
Men han röker inte, så han fick en i choklad.
Anton älskar choklad.

Alla cigarrer borde vara gjorda av chokela!

Maria fick 

Som utlovat

Helmer fick också present, men den går inte att äta.
Fast det kanske han gör ändå så småningom.

Sedan åter till stan för att växla in semesterkassan.
Gick därifrån med färre sedlar än jag kom dit med.
Kändes som en dålig affär.....

Resten av kvällen har ägnats åt diverse mer eller mindre akuta bröllopsbestyr.
Bland annat det här...
Endast det tränade ögat förstår vad det föreställer...
Eller åtminstone vad det är meningen att det ska föreställa...
Efter 2 timmar vet jag knappt själv...

Lägg märke till den nya typen av häftmassa!! 

Märker nu att min deadline har överskridit med flera minuter...
Det är officiellt inte längre tre dagar kvar utan två.
Men...
Orkar inte hänga upp mig på teknikaliteter.
Fast det är en lögn.
Jag orkar visst.
Skit också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar