onsdag 28 april 2010

Mission Impossible?


Hej allihopa! 
Nu ska ni få följa med på en resa utan dess like. Jag har nämligen bestämt mig för att bli vig!

Okej, känner att jag byggde upp onödigt stora förväntningar med den inledningen, men faktum är att jag i dagsläget inte ens når mina tår när jag böjer mig fram. Om sanningen ska fram så når jag nog just så pass halvvägs. 
Men detta ska det bli ändring på, var så säker!

Har alltid haft en barnslig fantasi om att kunna gå ner i spagat, så det är mitt mission (impossible?)
Kommer publicera bilder varje vecka så att ni kan följa mina framsteg, eller kanske snarare mina snedsteg.

Vecka 1


Ni kanske slår er för knäna av skratt nu, men till mitt försvar kan jag säga att jag inte var uppvärmd! Dessutom har jag nog en förkylning i kroppen.... tror jag.

Och till alla er kids där ute; var sparsam med saltet!

4 kommentarer:

  1. Haha! Jag längtar redan till nästa vecka. Tänker följa detta med spänning!

    SvaraRadera
  2. Vi skulle ha anmält våra hundar hit: http://www.arkenzoo.se/default.asp?sid=983&rostat=1&cookies=True#

    SvaraRadera
  3. Jag röstade Karlskoga... haha

    SvaraRadera