söndag 17 april 2011

"Snacka om multi fucking tasking"

Det är sjeukt skamligt.
Jag förstår att mina 6 följare har övergett mig.... (eller 5 om jag bortser från mig själv).
Den här bloggen är pinsamt ouppdaterad och bortglömd.

Jag tänker inte lova att det blir bättre framöver. Mest troligt blir det inte det.
Alla som nån gång lovat göra förändringar i sitt liv vet att de till 90 procent går åt skogen efter ett tag.
Visst, man köper nya träningskläder, en yogamatta och en matchande vattenflaska.
Besöker gymet flitigt i en vecka eller två, sen kommer skavsåret, det dåliga vädret och TV-programmet ivägen.

Nåja.

Igår bjöd i alla fall Norsjö på ett av sina fyra årliga tillställningar: Rock n' roll och Full House på hotellä som ett avslut på en fem timmar lång vårmarknad.
Man borde kanske stödja den lokala företagsamheten och göra en visit, men jag såg den genom bilrutan när vi blåste förbi i 70 knyck. Det fick räcka.

Festligheterna på kvällen var över förväntan. Hjärnhjälm och darrningar i morse var kvittot på det.
En powernap, fem koppar kaffe och smörgåstårta hjälpte något.

Nu sitter jag och chattar på facebook och bloggar samtidigt. Det är "multi fucking tasking" enligt Madde...

Jag är benägen att hålla med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar