fredag 2 april 2010

Låååååååång fredag

TREDJE inlägget! Här går det undan!
Vaknade på fel sida av sängen (både bildligt och bokstavligt talat- hur gick detta till?) redan klockan 06.53 av en allt annat än mysig tungkyss av hunden. Han passade även på att rivmärka mig på armen och lämna sitt DNA på huvudkudden. Rickard kunde utan problem sova vidare. Inte så konstigt med tanke på att han både hade den bättre kudden och det mysigare täcket- nämligen mitt!
Utfodrade jycken, svepte en berocca och begav mig ut på en rask promenad. Trots Gizzes iver över att äntligen få komma ut blev jag ändå tvungen att dra honom runt. Antagligen som en protest mot mitt förtryck, men jag står fast vid att en pissfläck inte kräver någon vidare analys. Det är vad det är, GÅ VIDARE!





Älskar gul snö!



Nu har vi ätit frukost, duschat och börjat packa, i alla fall i tanken. Vi VET vad vi ska packa.... vi har bara inte fysiskt förflyttat grejerna ännu.


Gick in på TNTs hemsida igen för att få min dagliga klänningsuppdatering. Det verkar inte finnas "långfredag" i övriga Europa för nu på morgonen flögs den från Frankfurt till Belgien. Inga "Röda" dagar där inte, I like it!


Nä, nu har jag gömt mig på toaletten längre än vad som kan förklaras med "morgontoalett" så det är väl bäst att jag låtsas spola och öppnar dörren.


Ikväll ska Rickard få sitt alldeles speciella påskägg! Längtar efter att få se hans förvånade min och få säga: HA! där ser du.... jag älskar dig mer än vad du älskar mig! Eller nåt annat som ger honom skuldkänslor och sätter lock på hans eufori. Kanske håller tyst och ger honom en puss i stället? Jag försöker ju trots allt inbilla mig själv och alla andra att jag är en stor människa =)


Moooooooot Shliiiiiipeeeeeeeeeen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar