tisdag 5 oktober 2010

Alla ursakter ar bra... utom dom daliga

Forstar inte vad det ar for fel pa oss.
Den ene har fatt "stirr" och kan inte rora blicken (Johan)\
Den andre ar helt rodsprangd i ogonen (Rickard)
Den tredje ar helt forvirrad (jag)
Och den fjarde skrattar hysteriskt och tror att nagon lagt nagot i hennes drink (Madde)\
Jag tror det kallas alkohol men jag kan ha fel.

Johan spekulerar vilt kring vad detta kan bero pa.
Jet-lag?
Varmeslag?
Vara kroppar reagerar negativt mot morker (det blir morkt valdigt snabbt och tidigt har)

Alla ursakter ar bra utom dom daliga...

Vi maste hur som helst halla oss vakna i drygt en timme till for att utnyttja vara "lekpengar" som vi tjanade in under en beachvolley match tidigare idag. (Drog ner mitt lag i skiten bor papekas)
Dessa pengar ska vi anvanda i nagon form av auktion?
Vill prompt ha en jamaica t-shirt eller nagot annat turist-skrap som jag kan slapa med mig hem.
Sadesa!!

Har forovrigt brant mig i ansiktet... kommer se bra ut pa brollopsbilderna pa fredag.
Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar